Helpdesk voor apothekers
Homepage
Gebruik van het Polly-platform
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Terug naar start
Helpdesk voor apothekers
Gebruik van het Polly-platform
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Gebruik van het Polly-platform
Antwoorden en instructies voor apothekers om het Polly-platform te gebruiken, van patiëntbeheer tot het verwerken van medicatieschema's.
Hoe weet ik als een doos bijna leeg is en ik dus moet controleren of er nog een voorschrift beschikbaar is voor een nieuwe doos?
Hoe worden unieke barcodes (CNK's) verwerkt in de apotheek?
Is het eenvoudig om een patiënt uit Polly te verwijderen of tijdelijk te pauzeren?
Moet de apotheker in het formularium aangeven dat iets 'automatisch moet doorschakelen'?
Hoe kan ik eenvoudig de juiste startdatum voor mijn patiënt berekenen?
Is er een integratie van de apotheeksoftware in het Polly-platform?
Wat gebeurt er bij wijzigingen in het medicatieschema van de patiënt?
Hoeveel innamemomenten zijn er mogelijk?
Hoe start ik een nieuwe patiënt op?
Hoe kan ik het medicatieschema van mijn patiënt bekijken en doorsturen?
Wanneer start ik best het eerste zakje van een nieuwe patiënt?
Kan ik hetzelfde product meerdere keren met verschillende hoeveelheden toevoegen aan een innamemoment of combinaties van producten spreiden over verschillende dagen?