Helpdesk voor apothekers
Homepage
Gebruik van het Polly-platform
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Terug naar start
Helpdesk voor apothekers
Gebruik van het Polly-platform
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Gebruik van het Polly-platform
Antwoorden en instructies voor apothekers om het Polly-platform te gebruiken, van patiëntbeheer tot het verwerken van medicatieschema's.
Wordt de apotheker op de hoogte gesteld wanneer een patiënt een nieuw voorschrift nodig heeft?
Hoe worden unieke barcodes (CNK's) verwerkt in de apotheek?
Is het eenvoudig om een patiënt uit Polly te verwijderen of tijdelijk te pauzeren?
Moet de apotheker in het formularium aangeven dat iets 'automatisch moet doorschakelen'?
Hoe kan ik eenvoudig de juiste startdatum voor mijn patiënt berekenen?
Is er een integratie van de apotheeksoftware in het Polly-platform?
Wat gebeurt er bij wijzigingen in het medicatieschema van de patiënt?
Hoeveel innamemomenten zijn er mogelijk?
Hoe start ik een nieuwe patiënt op?
Hoe kan ik het medicatieschema van mijn patiënt bekijken en doorsturen?