Helpdesk voor apothekers
Homepage
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Terug naar start
Helpdesk voor apothekers
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Algemene vragen over Polly
Gebruik van het Polly-platform
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Veiligheid en nauwkeurigheid
Levering en transport
Voordelen en kosten
Facturatie
Geneesmiddelenbeheer en beschikbaarheid
Informatie over voorraadbeheer, medicijnbeschikbaarheid en het Polly-formularium.
Hoe beheer ik de voorraad van mijn apotheek in het Polly-platform?
Welke geneesmiddelen kunnen niet met Polly worden verpakt?
Welke geneesmiddelen zijn opgenomen in het formularium van Polly?
Wat te doen als de patiënt nog geneesmiddelen thuis heeft of de apotheker wel voorraad heeft, maar Polly niet?
Hoe verloopt het proces als een geneesmiddel niet beschikbaar is?
Is het mogelijk om meerdere geneesmiddelendozen van een specifieke specialiteit per patiënt te bestellen/reserveren?
Kan ik de Polly-service tijdelijk pauzeren voor een patiënt?
Bevat het formularium magistrale bereidingen?