Ik heb mijn doorstuurmoment gemist. Wat moet ik doen?
Probeer de bestelling niet zelf door te sturen via het platform, maar mail ons via hello@polly.be met de patiëntgegevens. Dan starten wij de bestelling manueel op (levering buiten de standaardtermijn mogelijk).
Ofwel heb je na het gemiste doorstuurmoment al geprobeerd de bestelling alsnog door te sturen, ofwel nog niet. In beide gevallen: probeer het niet zelf opnieuw, maar volg deze stappen:
- Controleer of het medicatieschema van de patiënt up-to-date is in Polly. Dit is cruciaal om fouten of vertragingen te vermijden.
- Stuur een e-mail naar hello@polly.be, met de vraag om de bestelling van de rollen voor deze patiënt alsnog op te starten op basis van het huidige medicatieschema.
Vermeld duidelijk dat het doorstuurmoment gemist is en om welke patiënt het gaat.
Let op: we doen ons uiterste best om de rollen alsnog zo snel mogelijk te leveren, maar kunnen niet garanderen dat ze nog binnen de gebruikelijke termijn van 3 werkdagen bij de apotheek zullen aankomen.